سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایگاه گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم خوش آمدید
گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم
 
نشست «بایسته‌های پژوهش در علوم قرآن و حدیث» مورخ 9/2/87

نشست «بایسته‌های پژوهش در علوم قرآن و حدیث» فردا برگزار می‌شود.

گروه اندیشه: نشست «بایسته‌های پژوهش در علوم قرآن» به همت گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم، فردا 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، طی این نشست موضوعات درخور پژوهش برای پایان‌نامه معرفی و راه‌کارهای مناسب برای پژوهش ارائه می‌شود.

این نشست با حضور دکتر «غلام‌حسین اعرابی»، دکتر «محمدجواد نجفی» دکتر «جعفر نکونام» و دکتر «عزت‌الله مولایی‌نیا» فردا از ساعت 10 تا 12 در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم به آدرس قم، انتهای بلوار امین، دانشگاه قم، سالن شیخ مفید، برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای همه دانشجویان است.


نوشته شده توسط نکونام87/2/10:: 6:12 صبح     |     () نظر
 
جلسه کمیته تخصصی گروه علوم قرآن و حدیث
جلسه کمیته تخصصی گروه مورخ 9/2/87 با حضور آقایان اعرابی، شاکر، مؤدب، نجفی و نکونام تشکیل و امور ذیل مطرح شد.
1. تقاضای دکتر محمد کاظم شاکر مبنی بر استفاده مجدد از فرصت مطالعاتی خارج از کشور پس از سپری شدن مدت پنج سال از فرصت مطالعاتی قبلی مطرح شد و  کمیته با آن موافقت کرد.
2. تقاضای دکتر سید رضا مؤدب و دکتر جعفر نکونام مبنی بر ارتقا از دانشیاری به استادی مطرح شد و کمیته با آن موافقت نمود.
3. کمیته با سپردن درس آزمایشی به آقایان ستایش و معموری و بهرامی و خانم کریمی‌تبار موافقت کرد؛ اما با سپردن درس به آقای موسوی مخالفت نمود.
نوشته شده توسط نکونام87/2/10:: 6:9 صبح     |     () نظر
 
صورتجلسه دومین جلسه گروه علوم قرآن و حدیث

جلسه گروه مورخ 27/12/86 با حضور آقایان اعرابی، تجری، شاکر، مؤدب، نجفی و نکونام تشکیل و امور ذیل مطرح شد.

1. تقاضای همکاری آقای محمد حسن احمدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث دانشگاه قم و دانشجوی دکترای دانشگاه تربیت مدرس و نیز دارنده مدرک کارشناسی ارشد رشته تاریخ تشیع دانشگاه امام صادق(ع) و مدرک کارشناسی حفظ کل قرآن کریم و سابقه دو سال تحصیل در مقطع خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم مطرح شد و گروه با همکاری نامبرده به صورت حق التدریس موافقت کرد.

2. موضوع نامه مدیر گروه به دانشگاه‌ها در زمینه اطلاع رسانی عضوگیری از میان دارندگان دکترای علوم قرآن و حدیث به اطلاع اعضا رسید.

3. موضوع نامه معاونت محترم آموزشی دانشگاه مبنی بر انعکاس پیشنهادهای اعضای هیئت علمی در زمینه تدوین وظایف هیئت علمی به منظور بهینه‌سازی ساعات حضور اعضای هیئت علمی مطرح شد و گروه پیشنهاد کرد، اعضا حضور 30 ساعت در دانشگاه و 10 ساعت در بیرون دانشگاه را برای انجام تحقیقات پیشنهاد کرد.

4. موضوع نامه رئیس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس در زمینه حمایت از پایا‌نامه های مرتبط با دفاع مقدس به اطلاع اعضا رسید.


نوشته شده توسط نکونام86/12/27:: 11:11 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >